تبليغات X
نیازمندی رایگان
وبلاگدهی
تعمیر کولر گازی
ژئوتکنیک
درج آگهی
فروش عمده پوشاک زنانه
طراحی سایت در اصفهان
افزایش قد
تاريخ : 22 آذر 1396 | 22:52 | نویسنده : بهادر | بازدید : 80

افراد بالغ برای رسیدن به قد حداکثری از نظر ژنتیک، و قدی که با توجه به پتانسیلهای فیزیکی فردی قابل پیش بینی می‌ باشد، می توانند با تکمیل فرم ثبت نام پکیج افزایش قد اختصاصی خود را سفارش داده و به صورت حرفه ای به هدف نهایی که همان افزایش قد می باشد دست بیابند.





امتیاز : 1


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 22 آذر 1396 | 22:52 | نویسنده : بهادر | بازدید : 86

پرسشی ذهن بسیاری از مراجعین بالغ را به خود مشغول می‌کند، چرا که پزشکان بسیاری از درمان با هورمون HGH  برای افزایش قد کودکان مبتلا به نقص رشدی بهره می‌گیرند. بنابراین این سوال در ذهن بزرگسالان ایجاد می‌شود که اگر این درمان برای کودکان کارآمد است، چرا برای آنان سودمند نیست. پاسخ به این پرسش در استخوان‌های ما ریشه دارد.

رشد استخوان‌ها در سنین بزرگسالی در اثر سیگنال هورمون رشد و فراورده‌ هورمونی ثانویه‌ای به نام IGF-1 رخ می‌دهد. هر گاه هورمون رشد به ناحیه‌ای در سر استخوان‌های بلند، موسوم به صفحه‌های رشد، یا صفحه‌های اپی‌فیز برسد، بدن تحریک می‌شود تا لایه‌های استخوانی جدیدی را تولید کند. پس از روی هم قرار گرفتن لایه‌های متعدد، استخوان‌ها و در نتیجه قد بلندتر می‌شود. آنچه توضیح داده شد سازوکار دقیقی است که رشد کودکان را ممکن می‌سازد. با توجه به این نکته، اگر هورمون رشد بیشتر در اختیار کودکی با کمبود این ماده قرار گیرد، قد وی به حد طبیعی نزدیکتر خواهد شد.





امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 22 آذر 1396 | 22:51 | نویسنده : بهادر | بازدید : 86

سیگار، نوشیدنی‌های الکلی و استروئیدها تأثیر نامناسبی بر رشد دارد. دوری از این ماده‌ها کمک می‌کند تا رسیدن به قد بیشینه ممکن گردد. به علاوه کافئین خوابیدن را دشوار می‌سازد و فرد نمی‌تواند خواب کافی و مناسب داشته باشد. همان‌طور که پیش‌تر در نخستین مورد اشاره شد، رژیم غذایی برای رشد در سن بلوغ بسیار مهم است، بنابراین باید از سوءتغذیه یا تغذیه ناسالم پرهیز کرد





امتیاز : 1


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 22 آذر 1396 | 22:51 | نویسنده : بهادر | بازدید : 82

میزان رشد بافت‌های بدن هنگام خواب افزایش چشمگیری می‌یابد. به همین دلیل توصیه می‌شود نوجوانان در حال رشد هر شب 11 ساعت بخوابند تا رشد بیشینه داشته باشند. خواب خوب شبانه، بین 8.5 تا 11 ساعت، تولید هورمون‌های رشدی را افزایش می‌دهد که پربازده‌ترین زمان رشدشان هنگام خواب است.





امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 22 آذر 1396 | 22:50 | نویسنده : بهادر | بازدید : 84

با کمک ورزش اصولی و برنامه ریزی شده و گنجاندن ورزش به صورت متداوم در ساعات روز و داشتن پشتکار در انجام ورزش ها یک امری ست که در کنار تغذیه مواد مغذی طبیعی، می توان رشد خود را حداکثری نمود.





امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 22 آذر 1396 | 22:50 | نویسنده : بهادر | بازدید : 82

رعایت یک رژیم غذایی متعادل و گنجاندن مخلوطی از ویتامین‌ها، پروتئین، کربوهیدارت‌ها، کلسیم، روی و دیگر مواد معدنی اثری چشمگیر بر بیشینه ساختن رشد دارد. صرف سه وعده غذا در روز یا در صورت امکان شش وعده غذایی سبک‌تر در طول روز را فراموش نکنید و سعی کنید برنامه‌ریزی منظمی برای وعده‌های غذایی داشته باشید و تا حد امکان هر روز در زمان یکسانی غذا میل کنید.





امتیاز : 2


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 22 آذر 1396 | 22:49 | نویسنده : بهادر | بازدید : 78

بخش اعظم رشد و همچنین دریافت وزن، در بازه سنی 12 تا 16 سالگی اتفاق می‌افتد و قد در شرایط طبیعی حدود 12 اینچ بلندتر می‌شود. رشد در طول این مدت اکثراً به دست و پا مربوط می‌شود و پاها و دست‌ها سریع‌ترین میزان رشد را دارند. مو در این دوران در سراسر بدن رشد می‌کند و تارهای صوتی نیز تغییر می‌کند. اتفاق دیگر این دوران بیش از اندازه چرب شدن پوست و بالا رفتن احتمال جوش زدن است. در هر حال بدن تا سن 18 سالگی کاملاً رشد می‌کند، پهنای شانه‌ها به بیشترین حد خود می‌رسد و بدن عضلانی‌تر می‌شود.

دختران

رشد دختران در اکثر موارد در پایان دوران بلوغ یا رشد جنسی متوقف می‌شود. چون هورمون‌ها و مواد مغذی مورد نیاز برای رشد در این دوران به بالاترین سطح ممکن خود می‌رسد.





امتیاز : 4


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 22 آذر 1396 | 22:48 | نویسنده : بهادر | بازدید : 76

غذاهای غنی از پروتئین مانند شیر ( 3-2 لیوان در روز ) مصرف شود.
تخم مرغ ( سفیده صد درصد پروتئین دارد ) روزانه 3-1 عدد بخورید ولی زرده آن که چربی دارد روزانه یک عدد بیشتر نخورید با هر وعده غذایی یک عدد سفیده تخم مرغ پخته مصرف کنید. در بیماران کلیوی، قلبی، دیابت با نظر پزشک معالج مصرف کنید.
گوشت مرغ پروتئین زیادی دارد حد اقل 100 گرم در روز مصرف کنید.
گوشت قرمز ( گوشت گاو ) منبع مهم دیگر پروتئین است حداقل 100 گرم روزانه مصرف کنید.
دانه های سویا بیشترین پروتئین را در میان پروتئین های گیاهی دارد و حاوی پروتئین خالص است توده بافت و استخوان را بهبود می بخشد 50 گرم سویا روزانه مصرف کنید
جوی دو سر پروتئین گیاهی است که چربی را کاهش و توده عضلانی را افزایش می دهد برای صبحانه 50 گرم بلغور جو هر روز مصرف کنید
شیری که خامه آن گرفته شده باشد حاوی صد در صد پروتئین است مصرف روزانه 50 گرم از این شیر پس از ورزش یا فعالیت فیزیکی پروتئین کافی را به بدن شما می رساند.
کلسیم که از مرجان های دریایی تهیه شده است به رشد استخوانها کمک می کند.
برای رشد نیاز به هورمون رشد می باشد این هورمون از غده هیپوفیز ترشح می شود و در رشد استخوان و غضروف موثر است در صورت کاهش این هورمون میتوان از قرص و یا اسپری آن استفاده کرد.





امتیاز : 2


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 22 آذر 1396 | 22:44 | نویسنده : بهادر | بازدید : 74

 تغذیه در تمامی سنین به خصوص در دو سال اول، رشد را تحت تاثیر قرار می دهد. مهم ترین عوارض تغذیه نامناسب، کوتاهی قد است. تغذیه کافی و متناسب، پروتئین کافی و دریافت  ویتامین ها نیز، افزایش قد را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

استفاده از ویتامین D و مواد حاوی کلسیم، عملکرد هورمون رشد را افزایش داده و به افزایش قد کمک خواهد کرد.

کودکان در سنین رشد (سنین مابین 1-9 سالگی) روزانه باید 800 mg  کلسیم دریافت کنند . مصرف روزانه 2 لیوان شیر کم چرب ، 30 گرم پنیر و 1 عدد تخم مرغ برای تهیه نیاز روزانه  کلسیم و ویتامین D این گروه سنی، لازم است.

مواد معدنی دیگری که به افزایش قد کمک می کند، چینکو است.گوشت بره و جوانه گندم، تخم کدو بدون نمک، بادام هندی و پودر کاکائو طبیعی دارای بیش ترین میزان چینکو هستند.

به شما توصیه می کنیم هفته ای دو بار از گوشت بره و جوانه گندم با ماست برای کودکان استفاده نمایید.





امتیاز : 3


طبقه بندی: ،
,

تاريخ : 22 آذر 1396 | 22:44 | نویسنده : بهادر | بازدید : 68

 تغذیه در تمامی سنین به خصوص در دو سال اول، رشد را تحت تاثیر قرار می دهد. مهم ترین عوارض تغذیه نامناسب، کوتاهی قد است. تغذیه کافی و متناسب، پروتئین کافی و دریافت  ویتامین ها نیز، افزایش قد را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

استفاده از ویتامین D و مواد حاوی کلسیم، عملکرد هورمون رشد را افزایش داده و به افزایش قد کمک خواهد کرد.

کودکان در سنین رشد (سنین مابین 1-9 سالگی) روزانه باید 800 mg  کلسیم دریافت کنند . مصرف روزانه 2 لیوان شیر کم چرب ، 30 گرم پنیر و 1 عدد تخم مرغ برای تهیه نیاز روزانه  کلسیم و ویتامین D این گروه سنی، لازم است.

مواد معدنی دیگری که به افزایش قد کمک می کند، چینکو است.گوشت بره و جوانه گندم، تخم کدو بدون نمک، بادام هندی و پودر کاکائو طبیعی دارای بیش ترین میزان چینکو هستند.

به شما توصیه می کنیم هفته ای دو بار از گوشت بره و جوانه گندم با ماست برای کودکان استفاده نمایید.





امتیاز :


طبقه بندی: ،
,

صفحه قبل 1 صفحه بعد